Tu znajdziesz wysokiej jakości kosmetyki do golenia i depilacji
Zwroty i reklamacje

1. ZWROT - SPAKUJ PRODUKTY ORAZ UZUPEŁNIJ FORMULARZ

Zwrotu można dokonać w przeciągu 14 dni od dnia otrzymania przesyłki. Pobierz i uzupełnij formularz odstąpienia od umowy. Dołącz do przesyłki ze zwracanymi produktami. Sprawdź dokładnie czy podałaś/eś poprawnie wszystkie dane.

Prosimy o staranne zabezpieczenie i zapakowanie przesyłki.

 

2. WYŚLIJ PACZKĘ

Wyślij do nas przesyłkę ze zwracanym towarem na adres:

Golenie.com.pl
Krzymosze 40c
08-140 Mordy

Pamiętaj, że nie przyjmujemy przesyłek wysłanych do nas za pobraniem, usługą “e-przesyłka” lub paczkomatami. Koszt odesłania zwracanego towaru ponosi kupujący.

Po przyjęciu przesyłki otrzymasz od nas wiadomość email z powiadomieniem.

 

3. POCZEKAJ NA ZWROT ŚRODKÓW

Zwrot środków nastąpi w ciągu 14 dni od daty przyjęcia produktu w magazynie.
Zwrot kosztów transakcji realizowany jest przelewem bankowym. W przypadku metody płatności: PayU, przelew tradycyjny oraz PayPal - na numer konta z którego dokonano płatności za zamówienie. W przypadku płatności przy odbiorze na numer konta wskazany w formularzu.

 


 

1. WYMIANA

W sklepie Golenie.com.pl wymiana towaru polega na zwrocie (odstąpienie od umowy) wybranych artykułów, następnie złożeniu i opłaceniu nowego niezależnego zamówienia.
Postępuj zgodnie z opisaną procedurą zwrotu towaru.

 

2. ZŁÓŻ NOWE ZAMÓWIENIE

Nowe zamówienie możesz złożyć niezależnie, nawet w tym samym dniu w którym dokonałaś/eś zwrotu poprzedniej paczki. W zamówieniu możesz wybrać dowolne inne towary. Pamiętaj, aby nowe zamówienie opłacić (w przypadku płatności z przelewem, Payu, PayPal lub kartą kredytową) lub potwierdzić (w przypadku płatności przy odbiorze).

 


 

1. REKLAMACJA

Wyślij email na adres rekalamacje@golenie.com.pl z informacją o reklamacji:

Napisz w nim:

  • numer zamówienia którego dotyczy reklamacja
  • którego produktu dotyczy reklamacja
  • dołącz zdjęcie reklamowanego produktu

 

2. POCZEKAJ NA ODPOWIEDŹ

Po rozpatrzeniu reklamacji skontaktujemy się z Tobą mailowo lub telefonicznie. Ustalimy satysfakcjonujące Cię rozwiązanie - zwrot bądź wymianę.

 

wróć na górę >
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl